Facebook

Har dissat allt som har med efterfesten, bilddagboken m.m att göra. Vill ni ha kontakt med mig finns jag här, på Facebook och ja för mina närmsta MSN. Hur som helst så är det facebook för övrigt som gäller, sök efter mig och bli vän vet ja :)

Imorgon så får jag äntligen lämna huset, både vänner och pojkvän är helt uppbokade nuförtiden med jobb och liknande. Vilket inte är kul för en Hanna som äntligen är ledig och är trött på att sitta hemma och trycka i sig choklad. Imorgon ialf så tar jag mig ut, tänkte åka ner till ett nytt ställe i stan och sola för endast 1 kr/min. Låter ju helt perfa va? Senare så ska jag oxå iväg till Daniel, ja dyker de upp jobb eller fotbollsmatcher där så är det defenetivt slagsmål som gäller. Nu hoppas jag oxå på att helgen erbjuder regn så det inte ska kännas så plågsamt att ställa sig och jobba.

Nästa vecka därimot får det gärna vara fint! Hemma själv måndag och tisdag och därför skulle jag och mina vänner gärna vilja inta altanen för lite bus. På onsdag blir det som bekand Göteborg (märks det att jag längtar?) och ja vill ha fint väder då. Att få inta göteborgs gator och butiker, sätta mig på en resturang tsm med Daniel låter nästan för bra för att vara sant när man vill ifrån jönköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0