Dags att komma igång.

Ja det är ju som sagt dags att komma i jeansen nu igen efter en sommar med shorts, klänningar och kjolar. Vilket inte alltid är så lätt nu när man har slarvat med maten under sommaren, ja de slank väl ner en pizza hit och dit kan jag ju säga.. Men nej nu är det skärpning ska försöka äta rätt, skippa vittbröd, läsk och godis i stora mängder. Ja nu jävlar.

Köpte ett par jeans idag och ett par tygskor, skopunkten reade ut sina för 49 kronor så jag tvekade inte ens innan jag köpte dem. Nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan sätta igång med middagen och sedan ska jag se om emma kan köra iväg sina vänner så jag kan få andvända rullbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0