Bara sådär

Verkar som det bär av till göteborg ändå, tack och lov! Är ju som sagt ensam hemma och det är väldigt ensamt ska jag säga er. All mat som jag skulle ha för mig själv nu åts upp som natt mat osv. igår så när jagnu satt här hemma ochkände hur hungern kom krypandes fanns det inget annat att göra en att gå upp mot pizzerian. När jag gick var det ganska mörkt ute och det regnade lite lätt, jag vet inte vad det var men det var så enormt skönt att bara gå där ute själv i regnet. Bara att gå där helt själv och bara släppa alla tankar man har!

Nu sitter jag och tittar på en film med gammla favorit Adam Brody, In the land of women heter den och den är otroligt bra faktiskt! Ska se klart filmen sedan gå ner och ta en dusch sedan blir det nog läggdags bussen går härifrån 8.30 imorgon så ska orka upp! Men känner mig själv jag kommer väl sitta framför datorn i sängen och skriva ett inlägg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0