År 2.

Ja imorgon är vi inte längre minst på skolan, inte för att vi led av det så mycket innan men ändå. Fick precis se det nya schemat och herrejävlar säger jag. Vi som var vana att börja vid 10 varje morgon eller något åt det hållet ska helt plötsligt börja 8 varje morgon (förutom onsdagar) och tisdagar har vi SJU lektioner med raster på typ 5 minuter. Ja jag vet att de e väl såhär de flesta har det, det är så gymnasiet ska se ut men.. ja vi började ettan ganska lätt. Ja vi (ialf jag) är helt enkelt lata och vill börja 10 och sluta klockan 14, det är väl inget fel med det? Vilken tur att jag valde Turism och inte Natur.

Kommentarer
Postat av: Soulmate

ÖH? tur att du inte valde natur? )= tack så mycket då.. btw, du hade ju en snäll fadder som gick i tvåan och hjälpte dig otroligt mycket när du började (A) :P

2008-08-19 @ 22:47:51
URL: http://softmelodies.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Men det är ju klart jag hade valt natur om jag varit ett år äldre men nu spelade det ju ingen roll! så lika bra att välja linjen där vi inte vet vad en lektion är :D Jaa jag vet inte vad jag hade gjort utan min snälla fadder i skolan haha ;P

2008-08-19 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0