älskling.

lilla bebisen somnade bredivd mig inatt och då snackar jag självklart om kattungen. Inget strul eller något hon somnade bara bredvid mig och imorses när min klocka ringde vaknade hon och ville busa lite. Nu i eftermiddag  var Joacim här en stund för att få se och leka lite med den lekfulla lilla bebisen och imorgon får vi se om Daniel har lust att komma hit och träffa henne :)

Blev pizza till lunch idag med på alcamo tillsammans med tjejerna och anton, stackarn är helt ensam i våran tjejklass :P Sedan köpte jag enormt söta block till skolan, block med monster för jag är ju typ 5 år gammal ;) Sedan hade madde varit och köpt ett rosa med blommor till mig. Nu har jag rosa almenacka, block och pennfodral. Jag är väldigt rosa helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0