ointresant,


Ditt namn: Hanna Smedberg,
Är du snygg: Som fan ^^, (du kmr ingenstans med dåligt självförtroende)
Födelseår: 1991
Ditt födelseställe: Göteborg
Hur tar du bort oönskad hårväxt: med rakhyvel!
Spelar du något instrument: grym på luftgitarr måste ja medge :)
Ligger Skåne i Sverige: jag är blond men inte dum i huvet.
Har du några danska släktingar: nej, men min gudmor är dansk räknas det?
Dina första tankar när du vaknar: JAG VIlL INTE GÅ UPP!!!
Är du hungrig: nej.
Vart befinner du dig just nu: förtillfället sitter jag vid datorn i datarummet, orkar inte sätta på min data.
Vart bor du: Rosenlund, Jönköping.
Är du bra på fotboll: Jag älskar det, men jag suger som fan :)
Är du kåt: alltid ;)
Är du singel: neej (:
Vad heter din morfar och mormor: jag tror TROR nils och gunnel, dom e döda liksom.
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Din mobiltelefon: Sony Ericsson K800i
Låt just nu: Ingen.
CD i stereon nu: äger ingen tror jag.
Är du sexig: ja, som sagt själförtroende gäller det å ha om man vill komma ngnstans! ;)
Antal timmar sömn inatt: beror la på när ja sommnar.
Vem är snyggast: den va svår den, dom är många!
Vem vet mest om dig: Min familj, Evelina och Daniel.
Vem vet du mest om: Evelina.
Vad vill du ha just nu: PENGAR!
Snyggast i skåne: jag känner ingen i skåne.
Höger eller Vänsterhänt: höger
Språk: Svenska, Engelska.
Vilka sjukdomar har du: ja vene ? :)
Ditt mål i livet: bli så framgångsrik som möjligt, tjäna mkt pengar och få barn vid 26 års ålder.
Sängdags: Seeeent!!
Rädd för: att förlora ngn jag älskar!
Känner du en snygg kille: jaa! ;)
Har du körkort: nej ;(
Vilka cigg gillar du mest: röker inte
Brukar du svara på kontaktannonser: nej?
Åsikt om jultomten: han finns!
Äger du några vapen: kökskniv :)
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: ngt coolt men ovanligt.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Madeleine, Filip.
Pepsi eller Coca cola: coca cola lime.
McDonalds eller Burger King: Burger king!! (hoppas ingen av mina chefer på donkan ser detta :D)
Mjölk i kaffet: ja, dom få ggr ja dricker det.
Röker du: nej
Sjunger du: som fan i duschen :)
Duschar du dagligen: ohj.
Har du varit kär: klart, är kär :)
Den starkaste du vet: typ pappa.
Vill du gå högskola: Polishögskolan, hur grymt vore de inte att bli polis?
Vill du gifta dig: ja, men inte i kyrkan.
Är du en hälsogeek: HAHAHAHAH nej.
Kommer du överrens med dina föräldrar: för det mesta.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Företagande, Polis, kanske vd på ngt lyxigt hotel utomlands.
Din hårfärg och frisyr: Ljusblont, utsläppt plattat hår, mkt hårsprej :)
Skorna du hade på dig idag: mina nya svarta stövlar :)
Kläder du hade på dig idag: svarta jeans (vila),blå rutig skjorta(MQ),
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt, grått.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Mysiga tjocka koftor till höst och vinter.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: ngn tusenlapp.
Skolväska just nu: silvrig handväska lr blå svea väska.
Har du rosa kamouflage-kläder: nejfan!
Tatueringar du har: inga men vill ha.
Piercingar du har: inga Navlen :D
Har du glasögon: Japp, men andvänder mest mina linser.
Hur ser din plånbok ut: stor och guldig och proppad med kort och kvittorn och enkronor.
Din perfekta Pizza: Tomat, ost och Skinka, enkelt med gott ;)
Randigt, rutigt eller blommigt?: beroende på vad det är för ngt.
Favoritårstid: Maj,juni,juli,agusti.
Favoritmat och dryck: revbensspjäll, grillat, mineralvatten citrus.
Favoritdjur: hund.
Favoritparfym: Calvin Klein - in 2 you! Helt underbar!
Favorittv-program: Heroes, vänner, desperate housewife, the oc (tre första säsongerna)
Favoritämne i skolan: ingen aning.
Favoritsysselsättning: umgås med pojkvän lr kompisar <3
Favoritbyxor: jeans
Dagens låt: Fergie ft. Sean Kingston - Big girls dont cry.
Favoritregissör: ingen aning
Favoritartist/grupp: Justin Timberlake, stor favorit.
Choklad eller vaniljglass: choklad
Gillar du när det åskar: Ja om man myser med sin pojkvän :)
Vad är syftet för Nej: att man inte vill, öh?
När ska du festa nästa gång: vet inte, helgen förhoppningsvis.
Vad köpte du senast: vantar på stadium för typ 2 timmar sedan.
Hur mycket pengar har du: 100 kr, vill ha lön och studiebidrag nu!!
Hur svarar du i telefonen hemma: "Ja", "Hanna" lr "hej"
Hur svarar du i mobilen: Oftast snabbt och kort "Hanna"
Vem ringde du senast: typ pappa.
Senast kramat: daniel <3
Senast pussat: Daniel åter igen :) <3
Senast hånglat med: Daniel änu en gång<3
Sov du ensam inatt: ja.
Vem sov du hos senast: Daniel.
Vem sov hos dig senast: Daniel.
Varit på dejt den senaste månaden: nej har pojkvän.
Ätit sushi den senaste månaden: aldrig ätit det.
Blivit slagen den senaste månaden: ja av syster, hon typ hatar mig :)


Denna har jag typ snott på bdb, kmr inte ihåg vem för tillfället.
men det blir ju lite "intresant" läsning såhär på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0