Helgen,



Hallå folket jag hoppas allt är bra! ;)
Här är allting redigt bra förutom att man e en aning trött.
Går dagen blev lyckad om jag får säga det själv, Jag, Evelina och
Cissi drog ut till Norrahammar/Taberg på fest där de till en början
sög som fan men efter ngn timme träffade vi en massa skojjigt folk
och så blev de självklart massa dans med ;) Linn,cicci och angelina
var ju där med, de va ett tag sedan man såg dom tjejerna så fick bli till
att ta ngra turer på dansgolvet med dom ;)
och efter en mkt trevlig och rolig kväll i norrahammar/taberg blev de dags för
hemfärd och eftersom alla skulle hem ungefär samtidigt så slutade de
med att busschaffören fick damp och de blev lite slagsmål i sätet framför mig
men när jag,evelina och cissi äntigen nådde mitt hus vid halv tre så blev de lite
nattmacka och sedan däcka i sängen. och morgen spenderades med tjejerna,
allihopa i min säng tittandes på vänner.

och idag har jag inte gjort alltför mycket, legat i badet med bubbelskum och
läst dom senaste tidiningarna, mösigt som fan! Hur jävla skönt å ligga där
en söndag när man e trött efter veckan och helgen som gått, och nu senare på
kvällen har jag varit så jävla dukitig att jag har pluggat!

Den som sa att Handel Turism på ED var en slapp linje, hade så jävla fel!
vi är mig fan så jävla undeskattade så de inte e sant, Men jag klagar inte.
Hade nog inte varit så jätte kul å göra inget heller och klassen börjar bli redigt
go, sådan äkta tjejklass är vi med Löken, Anton och Philip som dom enda killarna.
Stackarna ;) men jag tror att i hemlighet trivs dom nog ändå ;)

ne fan ny ska ja städa mitt rum ^^ , men ni får ha det så bra!
 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0