HannaSmedberg,

HannaSmedberg,
Ibland vaknar man och har en timme på sig innan man måste bege sig till skolan och man hinner verkligen inte hur mkt man än skyndar sig. Ibland vaknar man upp och har lika mkt tid på sig och du hinner man mycket väl! Idag var en sådan dag gick upp och fixade de som skulle fixas sen hade ja ungefär en timme på mig innan ja va tvungen att gå till skolan. När ja kollade på klockan och såg att ja kunde bege mig till skolan smsar löken och tycker att vi ska vänta ytligare lite innan vi åker. Vilket jag inte tyckte kan jag säga så jag cyklar iväg utan honom :P Första lektionen Engelska med "kalla mig Eva" och denna lektionen tyckte hon att vi skulle jobba med ngra andra än vi satt vid så det blev till att jobba med Philip. Efter den lektionen var det lunch och jag kan faktiskt börja förstå vad jocke säger om maten att den inte går att äta. Fy Fan! okej inte för att den är så mkt äckligare än Rosenlundsskolans mat men ändå lite förhoppningar hade man ändå. ED borde sponsras med typ matkuponger på Mcdonald. Efter mat rasten blev det Svenska i hela 40 min och eva måste tycka vi är ett gäng nötskallar, fast vem tycker inte det igentligen ;) och efter svenskan ville rektorn snacka med oss på Samhäll och Handel hon sa ungefär samma intresanta saker som alla andra lärare har gjort dessa veckor. Tack för upplysningen. Och nu sitter jag här i mitt rosa rum och gör absolut ingenting.. lr jo jag sitter ju och småsjunger till musiken som så många gånger förr. Och senare kommer Daniel hit (: Orkar inte skriva så mkt mer, har ju inte hänt så mkt mer så det får va för den här gången mer kmr snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0