Hanna

                                                   
                                                                     HannaSmedberg.blogg.se

                                                   Hanna               

Det här är min nya blogg och jag ska försöka ta tag i mitt skrivande nu! detta har jag sagt säkert en miljon gånger att jag ska tag i saker och ting och aldrig blir det av. Men nu jävlar ska jag ta tag i detta gott folk! :)    så det är bara att lycka mig till och läsa min blogg flitigt! 

Som nybörjare här kan jag ju börja med att skriva om mig själv och mitt liv.
Mitt namn är Hanna Smedberg i kortversion behöver inte rabbla upp hela ;) 
Jag är 16 år och har bott i Jönköping i ungefär 13 år innan dess var jag en tvätt-
äkta liten göteborgare. Jag bor tillsammans med min Mor,Far och lillasyster på 
hela 13 år. Jag går på Handel Turism och Resor på Erik Dahlbergsgymnasiet första
året och jag hade ungefär som hela jönköpings 91.or sådan ångerst första dagen 
över skolan, klassen och allt ( men det måste vara förståligt eftersom jag bara tillbringat 
9 år på Rosenlundsskolan med ungefär samma människor hela tiden ) men nu efter
ca. 2-3 veckor så börjar jag tycka att det mesta duger. Klassen är faktiskt helt okej och 
tjejerna har ju inga som helst problem att komma överens vilket känns skitbra och killarna
ja dom är ju bara 3 stycken stackarna. Jag har oxå en underbar pojkvän som är en av de 
personer som betyder mest för mig, Daniel <3 Mkt kärlek till dig! (: 

     
                                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0