Förbannade,


Heeej folket, allt bra? ;)
Hoppas jag ialf, här är allting skitbra! eller är lite sådär små sjuk
men det är något jag måste börja vänja mig till, mitt huvud är konstigt
och det vill typ ha ont hela tiden. Börjar gå mig på nerverna nu!
specielt när det har gått så långt att jag inte orkar resa mig upp
på morgonen på grund av att det gör så ont. Men aja, doktorns problem ;)

I Måndags var det exakt 2 år sedan jag och Daniel blev tillsammans för
första gångern <3 Dagen spenderades hemma hos honom och det slutade
oxå med att jag sov där och det var som alltid lika mysigt ;) Dagen efter
blev det iväg tidigt till skolan från älsk, och i samma kläder som jag bar i måndags.
Kändes lite sådär småofräsht att gå runt i samma jeans å tröjja som dagen innan.
Men det är ju inget som brukar hända, inte så likt mig precis så det fick gå för
den här gången (: Träffade Emma på bussen och de kändes bra för då visste jag
ju att ja inte va försenad till skolan.
den dagen slutde vi halv fem, men eftersom ja har en sådan go klass gick den
ganska fort ändå och efter skolan kom samantha dit så vi kunde gå upp till a6,
för det var den 25 och de e ju lika med LÖN :D

Och idag vaknade jag med största huvudvärken och halsont så det var inte så
mkt val än att stanna hemma och ta det lugnt. Men det fick bli ett långt varmt bad,
lite plugg och mysande framför den nya tvn med lite vänner avsnitt. och nu sitter jag
här för änu lite mer plugg. Den som sa att Handel Turism på ed var slappt, den hade
FEL! känns som att plugga e de ända vi gör, fast lärarna berömde ju oss och sa att vi
var en klass som var "hungriga på att lära sig" okej visst.

Och ikväll är det, Idol,Heroes & Greys anatomy tur att man har en hårdisk så man kan
spela in det ena medans man tittar på det andra ;)
Ska fortsätta plugga nu ialf, Ha de underbart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0