Döh,

Döh,
Heeeello Babes!! ;) hoppas allt är bra för här är det förjävlans
underbart ! Ska börja med min torsdag,
skolan flöt på som vanligt och efterskolan drog Jag, Löken, Alex ,
Mimmi, Olivia, Annie och Emma till Vasas för en fika, mys på hög
nivå! efteråt drog vi girls in till stan för lite shopping, blev ett par
armband, en ny tröjja å väska! Och sedan skyndade jag mig hem för
att senare dra hem till daniel för lite mys.
Fredag skola som vanligt, flöt på ganska bra sedan vare in till stan
med Annie, och sedan jobba ! efter jobbet var jag en aning uttröttat så
de fick bli hemma kväll med mys :D
och idag har ja jobbat, jobbat och jobbat lite till.
och nu sitter jag och väntar på att älsk ska komma hit, vi ska bara myyysa och ta de lungt tsm! :)

skriver kanske lite mer ikväll om jag hinner, lr imorgon : )
Ha dee så jäklans bra :D Pusssie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0