dålig start på morgonen,


fick nog världens dåligaste start imorses, jobbade till 22.30 igår när ja kom hem snackade ja med daniel i telefon och sedan låg ja å titta på tv så somna la typ vid halv ett. så upp nu i morses kl halv sju hur jävla trött som helst och på med idrottskläderna och cyklade ner till knäcktaparken och satte mig där för att vänta in resten av klassen.
bara det att de kom ingen från klass, så satt där å höll på å frysa ihjäl i regnet å försökte ringa alla men ingen jävel svarade ju heller tills zara skriver att vi inte börjar åtta utan kvart över nio. Har så klart tittat fel på schemat å de fanns inte så mkt annat att dra hem igen. så nu sitter ja här å väntar på att kl ska bli 9.15 så ja kan dra ner och springa coopertestet (2,4 km) med klassen. så jävla trött å sur på mig själv som ja e e fan rekord. Så bli inte specielt förvånad om ni ser mig idag och jag ser ut att vara allt annat än på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0