Torsdag.


image24

Förlåt, blir sämmre när det gäller att skriva i bloggen, men det är så mkt annats som kommer ivägen och då blire inte tid över. Men jag skriver när jag hinner och jag inte har skrivkramp från allt annat skrivande på msn tillexempel ;)


Vaknade Kvart i åtta idag, KVART I ÅTTA . Jag insåg att jag skulle befinna på friskis och svettis inom 20 minuter för en idrottslektion. Snacka om att jag sprang nerförtrappan på med träningskläderna och som tur var så hade jag packat väskan kvällen innan med mina vanliga kläder och behövande grejjer. Men jag fixade det ialf jag han ner till friskis på 20 min ! Inte illa jobbat om jag får säga det själv.


Tillbaka till skolan för en Datalektion den gick ganska snabbt för jag sovigenom den kändes det som och efter det så slutade vi. Lediga igår, sluta 11 idag, som en liten mjukstart inför lovet ; )
Drog in till stan med tjejerna ( Olivia, Mimmi, Annie & Emma ) för lite shopping, men hittade inget! fan ska ner imorgon igen med Olivia den lille röven ;)

Ska träffa min älskling med imorgon, spendera kvällen här och bara mysa med varandra ;)
Det blir inte bättre en så, och sedan resten av helgen ja då kan ja inte mer än säga, "jävlar"
Kul som fan ska vi ha, de kan ni ge er fan på :D


Jacka (Gina Tricot), Byxor Peak Performance), Tröja (H&M), Stövlar (Skopunkten)

 



Ne ska sova nu, men skriver lite mer imorgon :) Sov så gott, Ciao.

Kommentarer
Postat av: thess

oh, va fina ögon du har :)

2007-11-05 @ 18:19:50
URL: http://strawberrycrush.blogg.se
Postat av: Hanna.

Tack :)

2007-11-06 @ 20:31:08
URL: http://hannasmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0