Tisdag,


Gott folk jag gjorde det! Helt ensam insåg jag hur man ändra designen!
Helt ensam, kan ni fatta det jag e stolt över mig själv ;)  inte för att de e
sådär jätte snyggt men de duger tillsvidare.
 
Men hoppas allt är bra på er front? Häär är det strålande vetni ;)
Dagen har varit låång och plågsam, skolan från 9.35 - 16.35
den är hård! fast slutar ju 11.50 imorgon så de e la okej ; )

Jag har blivit beroende av mackorna på mackmakeriet , osh så grymt
goda är dom! tvingade in Löken och Alex till stan enbart för att jag skulle
få min macka innan vi drog hem till olivia, men fan va goda dom är.

Fick ett par nya jeans idag med av mamma, Ett par mörkblå från
Peak Performance. Tack <3

Och även om det bara är tisdag så ser jag framimot helgen, ser ut att bli
en sådan dära redig tjejhelg ;) Kommer bli kul som faaan ;)
Träffar dock inte älsk under helgen, får isåfall bli lite på söndagen och det e
det negativa med denna helgen :( Men va fan de får vi ta igen på lovet :) <33

Ska ialf gå och lägga mig nu så eftersom jag somnade typ vid 4 igår natt,
uch inte bra. så hare bra så skriver jag mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0