Söndag,


Vaknade imorses av att Olivia smsade mig och undra vart jag var,
Smarto ungen hade tagit fel på tiden och var uppe på elmia en timme
innan vi skulle träffas ;) men ja gick upp, packade väskan och sprang
ner till bussen och va uppe vid elmia inom 40 min.

Väl uppe så promenerade vi den lilla biten till rackertcentrum för att
träna lite på gymet, skaffa oss kort där me så vi kan träna mkt nu och
få lite muskler och kondition ; ) Det va jävligt fint där inne, Tv på maskinerna
Sköna massage stolar och bara allmänt fräscht. Rekomenderas :)

Efter träningen Tog jag 13 till älsklingen, inte vart me han i helgen
så han var saknad! :) Spenderat hela min dag där och myst och retat
skiten ut varandra :P Nu hemma så borde jag plugga!

Ush företagsekonomi prov på tisdag, FYRA kapitel. Min lärare är en ond
människa :(  Ska jobba imorgon med så de blir inte så mkt tid över till plugg
men aja de går nog bra ändå hoppas jag!

Ha de bra, skriver mer imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0