Söndag nästan som lördag ;D


Tjaaaah hoppas allt är på topp? Här är allting bara bra serru ;D
Vet att de kan bli lite dåligt på det dära med att skriva så förlåt mig,
men jag har inte alltid tid och då blir det svårt förstår ni.
Men ska ialf köra en liten snabbspolning igenom helgen för ni som är
intreserade, okeej ? ; )

Fredags ;
I fredags gick en lite önskan i uppfyllelse. Annie och Olivia var ett
par räddare i nöden och bytte till min bildgrupp för jag var alldeles
ensam i min från min klass vilket inte va sådär jätte kul.

Efter skolan gick jag, Annie och Olivia till Vasas påtår för varsin kaffe :D
Det blev mycket snackande om allt mellan himmel och jord och senare
anslöt sig Mimmi till oss, stackarn va ledsen ochjag förstår henne precis!
så efter ungefär 4 timmar med snack och skratt och lite småhat ;) haha så
var det dags för mig att bege mig hemmåt för att göra en snabbstädning av
mitt rum.

Senare på kvällen kom Daniel hem till mig och kvällen bestod inget mer än
av mys, mys och mera mys :D En helt jävla underbar kväll med den bästa helt
enkelt ( : <3333

Lördags ;
Vaknade upp med älsk bredvid mig, tvingande han upp för jag var tvungen att sticka
iväg till jobbet å tjäna lite pengar ;) haha så jobbade ungefär till 4 sedan drog jag hem
och tog en lååång och varm dusch och sedan satte jag mig i sängen och fönade håret
och kollade på lite sex and the city ( lätt bland de 5 bästa tv serierna )Tills olivia smsade och
det var dags att börja göra sig iordning införkvällen.

Vid halv nio mötte jag Olivia, Mimmi, Casper, Emma & Daniel vid filmstade för lite bio:D
Jag och Olivia var mobbade eftersom både Mimmi och Emma hade med sig sina pojkvänner,
men de gick ju bra för vi hade ju varandra och vi satt ju bakomdom så de va bara å
kasta popcorn på dom när de gick för villt till ;)

Söndags ;
Sov till ungefär kl 2 (vilket var behövande för mig!) sedan åkte ja me mamma å pappa
för att kolla på mp3 spelare till mig och efter det åkte jag upp till Daniel :)
visåg på Deja Vu och myste lite tills de va dags för mig att dra mig hemmåt och här
sitter jag nu, ledig imorgon så ska lägga mig i sängen snart å se på ngn film :)



fick lite panik nu här i slutet för håller på att få kramp i vänster armen,
men så kan det gå. ska ialf dra mig nu! ha det bra och sov så gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0