Onsdag,


Heeej folket, allt bra? Här är allting bara braa,
Livet glider på som man säger, blir väl inte bättre än så va? ;)

Vad är nytt?  Jo jag och Olivia har tagit tag i våra liv ( psht? )
och skaffat oss träningskort uppe på Sportlife, eller jag har ialf
men olivia den sega gör de snart ;) jätte bra ställe att träna på
sätta sig på maskinen, koppla in hörlurarna och se på simpson,
go träning lr what? ;)

Lediga idag med, hade ju varit ett perfekt tillfälle att ta väskan och
springa runt på stan/a6 men det går ju inte.. Jag är nog så pank man
kan bli, jag har inte ens råd att åka buss och då gott folk är det riktigt
illa! Men som sagt det är den 25 imorgon och det är lika med LÖN!
faan va shopping de blir gubbs, lön och studiebidrag ( det här kmr bli
ett bra looov ;D )

Idrott imorgon på direkt på morgonen oxå, exakt kl åtta ska vi befinna oss
på friskis och svettis för att svetta skiten ur oss, naah va trevligt ;)
ja ska bara försöka få denna skoldagen att gå snabbt men det gör ju dom
alla ändå faktiskt, för det blir så om man råkar ha en av världens goaste
klasser  ;)


Nej måste packa väskan och sedan sova, hoppas ni får en bra löning dag
för det kommer ialf jag att få ; ) Skriver ngt mer imorgon, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0