Kaffe,



Heeeej gubbs! Allt bra ? hooppas så för här är allting på topp
förutom att jag är lite halvdöd efter denna dagen som varit sådär
helt underbart ansträngande.

Fick största paniken imorses när pappa kommer in till mig och säger
"hanna ska du inte gå upp? klockan är 7.35." vilket jag värkligen kutar
upp ur sängen för min idrottslektion började nere på kålgårdsarenan
kl 8.00 och vet ni vad? Jag kom inte försent, jag klarade ;) ibland är man
så jävla bra och med lite hjälp av far min som körde mig så han jag (:

Måste bara oxå berätta om mitt och olivias lillaäventyr bakom gardinerna på
administrationen när vi lekte tittut med resten av klassen, fy fan va vi garvade,
Har så jävla kul i skolan ( vilket är en ny upplevelse ) :D Bild kommer därnere!!
och föresten jag gjorde snyggaste diagrammet i exel, mkt finare än olivias ;D

Och så har jag jobbat idag, jobbade stängning så kom hem för typ 40 minuter
sedan. Helt jävla död e jag i kroppen men ni vet de e pengar och pengar kan
man aldrig få förlite av om ni frågar mig :D

Ska avrunda här, Skriver mer imorgon :D Ciao!

image13
Jag och Olivia bakom gardinerna ; D

Kommentarer
Postat av: Olivia

fast mitt diagram va ju hetare ;) åh va snygga vi är asså !

2007-10-13 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0