I said 'no, no, no'


Gårdagen ;
Faaaan va skoj vi hade tjejer ( och killar ) hahaha ;P
Startade med att Olivia kom hit vid sex tiden så började vi göra oss
vackra ;) Stressade som fan i onödan så den sista timmen tillbringade
vi framför tvn och tittade på Sex and the city. Sen ringer Annie och mimmi
ioch säger till oss att ta ettan till esplanden vilket vi självklart gör!

Väl på esplanaden träffar vi dom, och föresten Annie fyllde jue 16 år igår
så ett stort efterGRATTIS till henne ;D strax därefter träffade vi Alex och Rasmus.
Sedan iväg på förfest hos någon Mimmi kände och därefter upp till folketspark
för DAAAANS och mange schmidt (akta stavningen hanna)

Och väl inne dansade vi som faaan, grymt kul var det ;D
Sen när det var dags för mange så stod vi fan nästan längst fram
Lr ja vi & vi var la kanske å överdriva tappade ju fan bort alla förutom
Alex därframme, men tur ialf att ja hade ngn för på riktigt jag hade
dött annars, på riktigt.

Herregud har aldrig trängts så mycket i hela mitt jävla liv som när
mange uppträdde, Jävligt kul vare men fan va varmt men det är sådant
man får ta ni vet ;)



Idag ;
Fan vaknade vid elva, inte sådär alltför pigg kan jag ju påstå.
Gick ner och de första jag proppade i mig var choklad...
FAN va dåligt av mig. Pappa och jag satte oss i soffan blev lite
Sunes sommar.. HAHA fan va ja garva.

Kände på mig dirre att detta skulle bli en slappis dag och fan
va rätt jag fick, igentligen skulle olivia komma hit för lite tvmys
men de orkade vi inte Hahaaha fan sega som fan, sedan skulle
jag iväg på fest hos linan men nej de blev de inget av för då hade
jag hunnit vara där i en halvtimme och det är det inte värt.
för ungen bor ju i habo ; )
sedan skulle ja iväg me Karlsson och Andersson till ngn Josefine
för Tvmys, men neej de blev de inge med heller hahaha .

Snacka om att jag inte är bra på att ta tag i saker. men va gör man
haha jag har all min rätt att ta en dag att bara sova för imorgon hinner
jag inte det NejNej.

Imorgon blir det träning med olivia ( juste vi ska vbli snygga som fan
inför sommaren 2008, då vi ska rocka på stranden med våra tvättbrädor)
Och sedan efter det ska jag träffa min älskling, har inte varit me han nu i
helgen och de blir fan lite smått ensamt utan han. <3




AAH har aldrig varit såhär fattig i hela mitt liv, jag har inte ens råd att åka buss
och då gott folk då är det mig fan illa ! så fram tills på torsdag ( efter längtade torsdag )
så får jag gå och cykla överallt eftersom mitt busskort e tomt med. Bra va?

Måste köpa brun utan sol! vintern närmar sig och gud vad blev jag börjar bli.
och färgen på mina ben ska vi inte snacka om, VITT , VITT och änu mer VITT!




HP1C ED, Bättre än så kan det inte bli gott folk ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0