Hjälp mig,


Jag har och kommer alltid att vara sämst på det dära med att fixa en snygg blogg.
Liksom att få den till det dära lilla extra. Det går helt enkelt inte hur mycket jag försöker
Blir ju en sådan tråkigt Design så om någon vet hur man fixar Designen så tar jag
gärna imot tips (: 

Tumme upp ;
Schwarzkopf Poly Blonde !
( en underbar blond spray som passar mig som inte är sådär
 otroligt blont och som bara vill ha den hära sommarblonda känslan.
Spreja bara på efter duschen och sedan blås håret som vanligt, sliter
dock mycket på håret men det får man ta )


Tumme ner;
Vasas påtårs chokladbollar!
( visst otroligt goda, men gud va dåligt vi mådde efteråt specielt annie )

Och just nu kan jag bara inte vänta tills Maj 2008!  Och det är två anledningar,
den första för att jag fyller 17 år då, vilket är ett år närmare friheten.
Men oxå för att Sex and the City the movie kommer ut, måste ses så fort den kommer
den är mycket efterlängtad!

Måndag, den jobbiga starten på veckan:
usch det var inget annat än plågande att sätta sig i skolbänken i morses för att ha
Teori med Pernilla i idrott. Men dagen har ändå gått ganska fort för det gör den när
man har roligt gott folk! ;D HP1C på ED ja dom har mig fan förjävlans trevligt på dagarna
men det blir så när man har dom bästa i klassen ;)
Och efter skolan blev det en klassiker, fika på vasas påtår, Myyyys! och upptäkte där att
jag glömt min bok i svenskan som ja skulle läst tills imorgon i skolan. Upsi,
Min lärare kommer få damp, ja e mig fan rädd för henne, på riktigt.

Dagens outfit var :
Svarta stövlar ( skopunkten )
Svarta - numera gråa - jeans ( cheap monday )
Vitt linne ( gina tricot )
Rosa myströja ( Peak Performance )

ska ta och avrunda här hoppas ni får en mysig kväll ; )


Kommentarer
Postat av: Olivia

jaa jävla negerbollar ! trodde ja skulle dö.. men godnatt på dej , vi se imööön ;D

2007-10-08 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0