Hanna,

Hanna    

Tjaaaaaaaaaaaaaa Gubbs ; )

hoppas allt bra med er, för här är allting primaballerina.
bortsett från mitt onda halsont, men febern jag har är borta fast den
värkar ha smittat av sig på min älskade daniel :/ haha stackarn :P
Men jag mår i stortsätt bra nu ialf, och dagen har spenderats med
Daniel och en massa myss. Fast sjukan och tröttheten slog av sig
på honom frammåt kvällen så han sommnade i min säng och så söt
som han var och sjuk hade jag inte hjärta nog att väcka honom ;)

Imorgon blir det ialf skolan, har inte varit där sen i måndags så det
är dagst nu igen, börjar 10.00 och slutar 11.45, ganska gå dag om jag får säga det så ; ) skulle igentligen börja vid åtta men jag e ju fortfarande lite

Hanna,små sjuk så jag känner att det är bäst jag skippar idrotten kände jag och börjar kl 10 istället ;) hahah, men måste oxå här
erkänna att jag faktiskt saknat skolan lite, kanske inte skolan isäg men klassen för den klassen e mig fan go som fan ; ) En tumme upp för klass HP1C på
Erik Dahlbergs Gymnasiet ; D

Ska försöka ta mig en shopping tur imorgon efter skolan med, om jag hittar
min försvunna plånbok vill säga, men jag hoppas och ber att den ligger i  mitt
skåp och väntar på mig !  Men känner att de börjar blir lite panik nu och måste därför shoppa lite haha ;) Har ju redan köpt lite av de som va kris över när lönen kom. Men nu ska jag dra mig gott folk, klockan är över tolv och det är skolan imorgon så därför ska jag skutta två meter åt höger till min underbara säng, min obäddade säng som desutom luktar väldigt mycket Daniel, ialf kudden. Så det e ju ingen risk att jag ska ligga sömnlös ikväll, kommer nog sommna mycket bra :)  när det känns som om älsk är i närheten,  Aww mys ; ) Men ha det så bra och jag skriver nog lite mer här imorgon skulle jag tro ; )  Sov så gott ! ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0