Älskling,


Tisdag, nu är det värsta över :

Denna dagen var låååång asså plågande lång. Jag ville typ
lägga mig ner och dö. Men stark som jag var gott folk så tog
jag mig igenom dagen.

Och jag skaffade mig ett MVG med, eller jag lär ju få det . För
när resten av klassen skolkade från småföretagandet så gick
jag å mimmi på det, gissa vilka som är älskade?

Lunchen var något fruktansvärt förfärligt äkligt så därför tvingade
jag ner halva klassen till stan på håltimmen så vi kunde gå förbi
mackmakeriet för lite macka, Fy fan va gott de va så Alex fick gå in
och köpa en till ( man ville ju inte känna sig fet vetni ) Haha ; )

Och så blev klockan 5 och Daniel ringde och tyckte jag skulle komma till
honom vilket jag givetvist gick med på för man tackar ju inte nej för att träffa
älsklingen (: Så det blev lite mys hos honom innan det blev dags att dra sig
mot hemmet för att nu sitta här, klockan är typ kvart över tolv, jag borde sova :)

Nej men gubbs klockan är mycket och det kommer
en dag imorgon så jag måste sova för att få mig min
skönhetssömn så jag blir sådär vacker hahahaha ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0