Torsdag,



Detta inlägget är extra svårt å skriva, ovant med långa naglar. Tänkte bara berätta lite kort om vad som hänt på sistonde,

Mamma, pappa och jag kände för lite köttbullar på ikea så vi drog dit för lite food, sådär mysigt :) Kolla lite på speglar och så till mitt rum med innan det blev att handla på maxi. Kort därefter drog jag bara hem en snabbis packade väskan och drog till min älskling ;D Blidde såklart fotboll och matchenvar så mkt bättre en den i lördags, Sov sedan där :)

Vaknade imorses och kämpa som fan med att väcka daniel, killen är aldrig lättväckt fick säkert skaka på honom 10 ggr  ;D tillslut vaknade han, vi klädde på oss och gick sedan bort till bussen :)

Tillbaka i skolan igen, denna underbara skola ^^ dagen flöt på snabbt som fan precis som vanligt och hade ett jävla data prov med, vete fan hure gick  kunde ju inte öva på de med för hade inte de programmet
på datorn, FUCK. Gick lite senare på stan med Annie och Olivia, blidde lite shoppande som vanligt ;)

Har slappat som fan nu när jag kom hem, tog ett låångt bad, fixat naglar och ögonbryn, bara håret som återstå.
Ska nog gitta nu, vänta på att pappa kmr hem med lite ben & jerrys ;)
Hare gött!! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0