Torsdag,

image46
 
 Heeej Gubbs, ; ) Allting bra ellöör?
Här är det bara prima ballerina ska jag allt ta och berätta, jo det e ju tar att
man har sådanna älskvärda personer runt sig om dagarna. Ska bara ta och
säga att ni är bäst !

Gårkvällen tog jag mitt pick och pack och åkte till det snöiga Huskvarna, fick mig
en liten chock när bussen va inne i huskvarna och jag såg all snö. För här på
rosenlund finns det inte snö så långt ögat kan nå! lite sorligt faktiskt, får sådan
äkta go julkänsla i mig. Det är ju faktiskt bara 2 veckor kvar till advent :)

Kvällen i huskvarna spenderades hemma hos Daniel, blev mycket tv å mys i soffan
en liten tur med hunden och sedan en sväng ner till Pizzerian. Efter en mysig kväll
så gick vi och la oss och sussade sött, eller ja först låg vi nog och snackade i ca 100 år.
Ne men måste ha sommnad vid kanske halv tre tiden, inte bra! Men jag kan offra det
för hur mysigt är det inte med sin älskade ? ; )

Vaknade vid kvart i sju i Daniels säng, bussen gick kvart över sju. KVART ÖVER SJU.
i vanliga fall brukar jag sova vid den tiden. Det är ganska omänskligt för mig att åka
till skolan så tidigt. Men vad gör man inte för sin älskade skola, Ehm. Traskade upp
och klädde på mig sa hejdå till Daniel och sedan bort till busshållsplatsen.

Bad stod på schemat som första lektion, vi skulle simma längder i 20 min sen fick
vi gå. Jag tycker rent sagt att det är onödigt att åka upp till badet kl 8 på morgonen
för att simma i tjugo minuter. Men det är ju jag det, ni andra kanske tycker ngt annat?
Men som den starka och bästa klassen vi är så pallade vi oss dit ändå. ett stort plus
till oss tack, guldstjärna i kanten kanske?

Träffade Anders utanför badet där han va med ngn nia, bästa gympaläraren man
kan ha det lovar jag! Kul och se han igen, en av dom få lärarna man riktigt saknar
från Rosenlund!

Tillbaka till skolan och dagen flyter på, Tacos till mat och ni som verkligen trode på att
det dom kallade köttfärs var köttfärst har så mkt fel. Om vi skulle chansa så liknade
( och smakade ) det mer som tonfisk i soja. MUMS.


Fick mig ett väldigt gott skratt i dag på vägen hem, ah eller jag och Löken.
promenerade med Löken och Karlsson hem och ja det var ju lika trevligt som alltid ;)
haha ska inte berätta vad vi snackade om, nejnej. Men fan va jag skrattade, måste
ha sett väldigt kul ut eftersom jag och löken nästan låg på marken och skakade av skratt
åt karlsson haha ;P  ett gott skratt förlänger liver säger man, så tack ;D



Och vad står på schemat just nu? Ser nog ut som PLUGG! fan oxå. Inget jag uppskattar om vi säger så.
Redan fredag imorgon och då blire lite familje kväll när mamma och pappa tar med mig och syster på
Jonas Gardell i konserthuset, jo tack de kan ju blir trevligt :P Senare på kvällen blire nog lite mys kväll
tsm med Olivia,Thess,Tilda och kanske Annie å Mimmi om jag tror rätt, vet inte riktigt än får se vad olivia
säger sedan om planerna, man vet ju aldrig vad som kan hända ;)

På Lördag jobba 6 timmar, USH ! fan vill sova ut i helgen men nehe då.
kan ju trösta mig med att efter slitet får jag mysa med älskling :)


nee nu ska jag nog avrunda här, nya avsnitt av simpson får man ju inte missa ;)
skriver mer imorgon CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0