Tisdag,

image49


Som vi säger i klassen, tisdagar är helt jävla onödiga! Men så fort man har avklarat Måndagen och Tisdagen  så brukar veckan flyta på fort som fan igen.

Första lektionen idag Datakunskap i ungefär 40 min sedan håltimme i 2 timmar sedan 40 minuter svenska och sedan ytligare 2 timmars håltimme. Känns så jävlas onödigt! Men har vi tur så tar dom bort den första lektionen och då kommer vi börja 11.50 varje tisdag, hoppas!

Jag, Annie och Olivia gick in till stan på den andra håltimman för att kolla lite jag blev överlycklig när jag såg att klänningen jag vill ha till nyårsafton fanns i min storlek ;D Dom tog slut ingefär samma dag  dom kom in och sedan dess har det bara hängt några enstaka 44:or ( Bild kommer där nere sen )  Sedan köpte jag en väska oxå, väskor kan man aldrig få för lite av precis som skor

På vägen tillbaka till skolan käkade vi på varsin macka från mackmakeriet :) Otrevlig personal ibland men dom gör ändå världens godaste mackor, jag som inte ens är specielt förtjust i mackor men dessa skulle jag kunna leva på!

Imorgon har jag Prov i Småföretagande, Engelska glosor och på torsdag Prov i Datakunskap. Så gott folk gissa vad jag har sysselsatt mig med idag? Jo juste PLUGGA! :(  Men har även hunnit fixa lite i mitt rum, min bokhylla ser ju helt okej nu om man tänker på hur den såg ut innan. Fast nu ska jag ner för kan ju inte missa denna helkväll framför tvn som kommer.
 - Ugly Betty
 - Desperate Housewife
 - Brothers and Sisters
 - Sex and the city.
Se det blir en riktig höjdar kväll ;)


image50

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0