Tisdaag,

image50



jätte gosig pyjamas ♥




Heeeej folkish. allting bra eller?
Här ligger är der bara gooa gubbar, lite panikångerst  över min ekonomi, Jag köper för mycket. Det är lite av ett handikap jag har. Fy på mig! Har iallafall köpt två julklappar nu en till Mamma och en till Lillasyster. Har nu älsklingen och pappa kvar. Men jag tror jag vet vad dom två skitarna ska få nu men dom e fan så mycket dyrare att handla till killar än tjejer ; D


Idag har der varit skoola i massor som gällt! Fy fan från halv tio till halv fem. Ett rent helvete kan jag lova er med tanke på att vi har typ bara 4 lektioner och fattar ni vilka raster det blir då eller? Något jag lär få vänja mig vid. På första rasten drog vi ner till stan för lite shopping blev sedan lite macka och då satt vi bredvid Melin hahah vilken merit ^^, detta slutade med att vi på svenskan fick sitta och berätta om alla kändisar vi träffat. Jo för melin är ju en sådan superstar ;)

imorgon blir det GÖÖÖTEBORG   ♥ finns mig fan inget bättre, bästa staden.


avslutningsvis en bild från dagen ;


image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0