Onsdag,

image26

Gookvälls folket allting bra?
Här blir saker och ting bättre kan jag ju med lättnad medela.
Jag skiter i er som dömmer mig för vad jag bestämt mig för
och ni som tycker jag gjort fel. Ni är inte i min situation så ni
kan därför inte förstå vad jag går igenom. Eller hur?

Nog pratat om det, Segaste lärarna har vi ialf.
Eller mer segaste Ulla. glömde medela oss att småföretagandet
var inställt igår så där satt vi. Hon glömde medela att Datakunskapen
var inställd idag så där satt vi med. Fy fan ulla!

image27Idag : Skola som vanligt, Men tur som det är så går dagarna fort
när man har roligt. Lite småproblem hos "Farmor-Marie" på små-
företagandet. Jag tror hon sitter hemma och gråter nu.

Efter skolan in till stan med Emma,Mimmi och Annie (:
Kändes som alla shoppade som fan, men här gick de inte ne.
Insåg ialf att jag hade betydligt mer pengar på kontot än vad jag trode.
Det är sådant som gör en glad :)
Ne ska fan in till stan imorgon eller ngt, Måste inhandla en ny mössa ,
lite smink och tjocka koftor!

Har problem när det gäller att hitta ett par snygga stövlar som oxå är varma.
Ni fattar inte hur jobbigt det är.

Efter att ha gått en stund på stan så hör Daniel av sig och jag möter upp honom
på busshållsplatsen och vi tar bussen hem till mig .Handlar med oss lite skräp
mat hem och det slutar som vanligt med mys och tv  på mitt rum (:



Tänkte avrunda här, blir lite tv ( sex and the city ) sitter fan aldrig fel.
Sovmorgon imon med. Ja om någon i klassen läser detta  inget bad imon.
Men de vet nog dom flesta, förhoppningsvis :P
Hare bra folk, jag skriver mer imon :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0