Måndag morgon,

Fy fan ännu en ny vecka som återstår och än är det bara måndag, ska försöka vara på mitt bästa humör och inte sådär gnällig som jag brukar vara på måndagar. Jag hatar måndagar.
I Fredags kväll var Daniel här och kvällen bestod enbart av mys, mys och lite mer mys. I Lördags jobbade jag några timmar och det kändes som om hela jönköping hade hittat ner till donken. På kvällen drog jag till Olivia där Mimmi,Annie och Thess väntade och sedan gick vi bort mot stan för att möta Karlsson för lite paarty. Vete fan vad som hände den kvällen men på ngt sätt drog dom andra tjejerna till ngn fest i torpa jag stannade kvar på festen inne i stan tills daniel ringde och tillslut hoppade jag på ettan, mötte honom och vi åkte hem till han :)
halva söndagen spenderades i Daniel soffa ända tills jag orkade ta mig hem för att lägga mig ner i min egen soffa. En Slapp helg men mycket trevligt. Ne nu måste jag gitta iväg till min buss så jag inte missar den!
Skriver kanske mer i eftermiddag ( bilder från lördags kommer me senare! )

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0