Måndag, Del 2.

Tillochbörja med, Bilderna från helgen finns på http://Haaannas.bilddagboken.se

Jag var aktiv idag eller det kändes så ialf, det blev inget Webes med skolan för Göran är dum. Man sticker inte bara sådär och lämnar oss ensamma. Okej? Men eftersom det inte blev något webes i habo så slutade vi tidigare och jag tog bussen hem, käkade lite och efter det var jag något enormt uttråkad så jag tog på mig träningskläderna och stack upp till sportlife för lite träning och därefter solning. ( gick hem därifrån med, extra plus i kanten ni vet )

När jag kom hem ställde jag mig vid spisen och lagade mat åt lillasyster som den snälla och underbara systern jag är. Efter det Plugg i massor och det gott folk är duktigt jobbat.

På onsdag blir det Göteborg med mamma, Shoppa för hela slanten är det som gäller. Lärarna tror jag ska hälsa på släkten. Smarta idioter. Tänkte försöka hitta dom flesta julklapparna i göteborg kan inte komma på vad jag ska köpa till pappa eller daniel, plus att min älskade pojkvän måste fylla år typ veckan innan julafton så han ska ju självklart ha två saker ;P haha, ngt tips på vad man kan köpa till en pappa och en pojkvän, någon? Min hjärna står helt still!

Måste oxå komma på vad jag själv önskar mig i julklapp, det närmar sig nu ! Men kommer nog hitta en massa i Göteborg jag vill ha skulle jag tro. Brukar ju bli så. Beställt tid för klippning och färgning också nästa torsdag, det var ett tag sedan.

Ne nu avrundar jag med en bild på en tjej som oxå hatar måndagar ...


image57
Sötnos!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0