Fredag,

image42image41






  • Grå Tröja ( Peak Performance )
  • Vitt Linne ( Gina Tricot )
  • Jeans ( Miss Sixty )
  • Halsband ( Gina Tricot )

image43



  •  Vi tröjja ( IFK Göteborg )
  •  Mjukis byxor ( HFF, Adidas )













image44

Heejsan hoppsan, Dagen har gott fort som fan, eller
ja iallfall den delen av dagen som varit ;)  Svenska första
lektionen, Skulle skriva om en bok vi läst. Skrev 8 sidor men
kommer säkert få bara G eller ngt ( med min otur )
Tror inte lärare tycker om mig, eller så e jag helt enkelt sämst :)

Drog in till stan en snabbis med Mimmi efter skolan, hon skulle
byta en BH och jag skulle köpa en farsdag present. Köpte även
en jätte mysig mössa som kan vara bra och ha nu när första
snön kommit, Riktigt sitter och tittar ut igenom mitt fönstret nu
och bara ser snön falla ner. Det börjar nalkas jul ( snart ialf )

Sitter nu och väntar på att Evelina ska komma hit med mina kläder
och sedan kommer Daniel trodligen hit, mys kväll till max :)
Får se vad som händer, jobba på dagen ialf och sen på kvällen
blir det nog tjejerna :)  Skriver mer senare eller kanske imorgon.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0