Dåligt, tisdag.


Har inte blivit så mycket skrivande på sista tiden för har mått piss.
Men känner inte att jag vill dela med mig inför hela allmänheten
om detta ( fast det verkar ju andra tycka ). Men man vet vilka ens vänner
är nu och vilka man ska lita på. Och med det andra tänker jag inte låta
två år försvinna bara sådär.

Lovet flöt på fort som fan, hade igentligen ingen ork eller lust att ta tag
i mitt liv förens på fredagen då det blev idrottshuset med Olivia,Annie,
Viccan å Emma ( tror jag har rätt där ? :P) Men de gick ju som de gick
så drog hem ganska tidigt och satte mig isoffan och tittade på tv med min
älskade moder.
Det var inte förens på lördagen jag verkligen tog tag i det, Hockey stod på
schemat. Träffa Löken utanför kinnarps stå å vänta på segaste Karlsson ;P
Sedan mobba löklen för att vi fått sittplatser. Drog mig senare hemmåt
för lite mat och sedan kom Daniel. De blev pizza,tv å mys som vanligen
när det gäller oss två, och de e dom stunderna jag uppskattar mest i denna
tråkiga vardag me skolan å plugget.

Nej och nu måste ja dra tillbussen innan jag får panil, skriver ikväll! :)
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0