Vi älskar måndag,



som bekant är inte jag det största fanet av dagen måndag, ush neej det finns inget värre än att vakna tidigt en måndags morgon och inse att man har en hel vecka framför sig. Men nu dock är det bara tre dagar eftersom vi har skolavslutning på Torsdag. äntligen!
Sitter här och tvekar på mitt val av nyårsklänning också, inte bra inte.  Har ju i nuvarande stund en ganska kort paljettklänning, skulle inte förvåna mig om jag köper en svart klänning med och står där på nyårsafton som en jävla förvirrad idiot ; P Och förhoppningsvis är hårförlängningen i då ! Om jag har tur är det fixat redan denna veckan. Hur bra som helst får panik här med mitt "korta" hår. Okej kanske inte så jätte kort men för kort för lilla mig.  Ne men långt hår ska de va över jul och nyår punkt slut!


Blir inget huset för min del på torsdag heller, nej ska tillbringa torsdag till lördag med mitt älsk eftersom jag åker iväg till stockholm över julen. Det blir nog en massa mys och julklappsutdelning för våran del , det låter som musik i mina öron det :)  desutom blire partaj för hela slanten på nyårsafton så jag sparar mig dit ;P

Nej inget mer att skriva om nu , idetorka eller vad man nu säger ^^, Blir handla julgran imorgon med, 2 stycken ska inhandlas i år. En för vardagsrummet och en till altanen, fint :)


Ha de bra tills imorgon, så hörs vi : ) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0