Tisdag, det är nära nu.



Först vill jag bara säga att dessa dagar innan lovet är totalt onödiga! Vi gör inget ändå och det känns som om vi har rast hela tiden. Inte bra alls. Men jag kan stå ut har ju avslutning på torsdag å det mitt herrskap tycker jag är brrra!

Fick tillbaka lite prov idag och jag blev helt överlycklig, folk som känner mig vet att jag bara kan få G typ. Jag kan plugga som en galning i två veckor men ändå blir det bara G, vet ej vf. Men idag fick jag minnsan MVG på ett dataprov och VG på provet i företagsekonomi. me like!


Har lite saker att fixa nu innan julen ;

Tisdag ; Köpa julgranarna och göra julskinkan! ( vi är ju aldrig i jönköping över julen därför fixar vi granen lite tidigare så vi kan få njuta av den lika länge som alla andra. )

Onsdag ; Sista skoldagen med lektioner! Ska antingen åka och träna efter skolan med olivia eller så ska jag till Linköping på julbord. Kan inte bestämma mig : /

Torsdag ; JULAVSLUTNING! :) efteråt blir det julshopping med tjejerna och senare så ska jag och evelina trodligen fixa med hårförlängningen ( måste ha längre hur nu över jul och nyår , så är det bara ) Senare på kvällen kommer älsklingen, vi ska ha lite julklappsutdelning och myysa i största almänhet.

Fredag ;  Hjälpa lillasyster att köpa julklappar, senare på kvällen blir det daniel igen <3

Lördag ; Packa, packa och åter packa. Hittar nog på ngt kul på kvällen lr så tar jag det lugnt :)

Söndag ; och så bär det av till hela tjocka släkten i Stockholm som vi alltid gör på julen. tror vi blir uppåt 30 pers på julafton. Är van vid jular med jätte mycket folk och det trivs jag bäst med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0