Söndag,



Heeejsan hoppsan gubbar  ! Inte orkat skriva sådär mycket på senaste tiden, Ush man är trött på helgerna och har så mycket annat för sig. Ah jo förutom i fredags men den kvällen var katastrof så det bara skriker om det! Eller det funkar väl om man gillar mysiga hemma kvällar, vilket inte är helt fel ibland.

Fredagskvällen spenderades största delen nergosad i sängen med lite tidningar, en bra bok och lite OC och Vänner på tvn. Jag är ett freak när det gäller dvdboxar, kan ligga i timmar och se på tv när jag inte har annat bättre för mig. Sex and the city alla sex säsonger är något som står högt uppe på önskelistan. Tittade självklart på idol och jag måste erkänna att jag fällde en och en annan tår när Amanda sjöng Halleluljah, den vackraste låten som finns och hon gjorde den grymt bra! 
 
I Löördags jobbade jag inte för en gångs skull! Grymt skönt och kunna sova länga på en lördag, vaknade vid ett tiden ungefär utav att pappa kom in och väkte mig. Gick ner och tog en skön dusch satte mig sedan på rummet och fixade lite med hår och smink innan Jag, pappa och syster åkte upp till A6 för lite käk :) Kom sedan hem satt så klart vid datorn, vad annars liksom ? Ja juste HV vann mor Färjestad med 3-1, fy fan va glad jag blev ;)  Kvällen spenderades hemma hos Tony med Danielälsk :) Senare frammåt kvällen drog vi hem hit , käka lite se lite på american pie 2 och sedan sommnade vi :) ♥

Vaknade imorses med Daniel vid min sida, försökte förgäves få upp honom för jag skulle upp och jobba. Hade förväntat mig redigt med folk på donkan idag men de va mig fan folktomt! Kom på mig nyss me att ha gått runt å sagt att "såhär mkt är det ju inte ens en vanlig lördag" det slog mig just att det är söndag idag. Slkulle ´jobbat till fem men fick dra vid tre istället, mötte upp olivia för lite julmarknad :)
Köpte Isa doras mineral foundation powder, har inte varit så förtjust i det dära mineral sminket innan men det var grymt bra ! :)

Ska klippa och färga håret på Torsdag med. Tänkte bryta trenden nu, medans alla går och färgar håret mörk så tror jag att jag kör på lite ljusare än vad jag redan har. Har varit brunett typ varenda vinter känns det som och är less på det, för är så svårt att återgå till att bli blond igen. Men det skulle ärligt talat inte förvåna mig om jag kommer hem som brunett eller ngt, jag vet hur det brukar bli. Jag har en åsikt - frisören har en åsikt och för stunden brukar alltid frisörens åsikt låta bäst, haha ! Nej fan, vete fan hur det ska bli igentligen ;S ne men man märker, bild kommer trodligen på torsdag kväll! :)

Ska avrunda nu! Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0