Onsdag.

image69
( Gammal bild )

Spenderat dagen tillsammans med älsklingen vilket var så mycket mys det bara kan bli! :) Innan han kom var jag duktigt och städade mitt rum, bytte alla lakan och så i sängen med ( vilket är ganska jobbigt med tanke på att jag har typ tusen täcken och kuddar i den sängen ). Lediga idag från skolan oxå, Yez fan va skönt det var med sovmorgon riktigt njöööt där!

Imorgon blir det "julkul" mot hp1b tror jag, sista idrottslektionen före jullovet, sedan bara två teori. Ingen matte imorgon heller vilket betyder längre lunch. Så trodligen stan med tjejerna för lite julisar skulle jag tro :) Efter skolan är det att klippa sig och färga håret som gäller! Tänkte färga det ljusare, inte vitt och absolut inte gult men blondare ialf. Men fick en tankeställare när danne sa att jag skulle färga det brunt så nu har jag beslutångerst, men tror det blir blont ialf för det är mer jag. iochförsig skulle det inte va helt fel med lite bruna slingor i håret, men jag skulle ju inte göra det innan sa jag ju och olivia skulle absolut mörda mig då ;) nee men det e fan jobbigt. Fan :P
Nee jag kommer nog komma därifrån med ljusare hår, blir nog bra med hårförlängningen som ja planerar göra till våren/sommaren.

Och måste inhandla en mistel till dörröppningen imorgon med, julbaket kommer i helgen och sen då jävlar är det jul! :D bara 19 dagar kvar !  Ush vet knappt vad jag har önskat mig och tydligen har dom köpt en massa saker till mig, det kan bli redigt spännande det här!  Nej ska slå mig ner i soffan nu för lite sex and the city med mamma innan jag går och lägger mig :) Ha det så bra! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha ah ja hade fan styckat dej :D
hoppas de blev fiiiiiiint, längtar tills att få se imon :D:D:D

2007-12-06 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0