Måndag,

Har en hata måndag bild på olivia och den kommer upp senare ikväll.

Vaknade idag en halvtimme innan det var dags att dra, hoppa upp ur sängen och gjorde mig iordning. Första lektionen var idrott, massage. Hur jävla underbart som helst var det, inte helt fel sätt att börja veckan på!  Sedan lite engelska (vilket är rena rama mordet en måndags morgon, 80 min engelska) FY FAN säger jag bara! Och sist men inte minst turism prov, omg. jag dog.

Funderar mig på en sovmorgon imorgon, börja sådär 11.50 är inte helt fel. Och på onsdag är vi leediga, eller jag tror så ifal. Om vi har fattat allting rätt vill säga, och det hoppas jag ! :)

Kmr lite bilder sen : ) ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0