Lucia.

och så var det lucia, gick upp en timme tidigare för att fixa håret ( orkade inte göra det igår kväll ) men min älskade lillasyster hade självklart snott de ända hårsprayet så det var ganska kört för min del. Fick bli en dag med "dött" hår som jag tycker är en bra beskrivning. Kom till skolan, fick självklart inte plats i aulan så var tvungen att vänta på nästa visning, tråkigt som fan. Lucia tåget får la en 4 av 10 tycker jag, kunde ha varit bättre.

En lektion dagen till ära, mycket ansträngande dag om jag får säga det själv ^^, efter skolan blev det träning och sola för min och olivias del och direkt efter ner till sofia kyrkan för att titta på Jönköpings Lucia. Herregud dom förstörde Halleluljah helt och hållet, men annars var det heelt okej faktiskt.  Sitter nu här och väntar på att Daniel ska ringa och sedan blir det väl trodligen lite Sex and the city  ; )

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0