Grattis,





Vaknade imorses av MR ringklocka, Ush inte alls så man vill vakna ! Drog på mig kläderna och åkte ner till jobbet . Fick redigt jäkla ont i ryggen idag, inte alls kul :( Jocke va ialf inne och handlade av mig mkt trevligt ;P Killen tror på allvar att jag är dum i huvudet "Hanna om jag ger dig 105 kr och jag ska betala 104 kr ska jag ha 1 kr tbx, du vet 105-104= ... " Kom oxå in ett redigtm jävla gäng utlänningar, ingen av dom kunde snacka svenska heller och jag som precis skulle sluta för dagen hoppades på att dom skulle beställa varsin chees lr något liknande men nej nej dom var ju självklart tvungna att typ ha 45095 st chickenburger var! Tack för den.

Kom hem och tog mig een lång och härlig dusch, körde på med silvershampot och hårinpackningen och mitt hår mådde prima fina sen serrö ;) Gick upp på rummet satte på lite OC och började föna håret . Kort därefter kommer Daniel intraskande på mitt rum. Älsket som fyller 17 år imorgon ( fast i skrivande stund blir det idag igentligen ) fick sin present även om jag ska hem till han imorgon. Men han var otålig som in i helvete och vill ha ngt, då gåre inte å säga nej liksom :P. Hade köpt ett par D&G kalsonger på NK sist jag var i göteborg till honom och på Torsdag blir det julklapps utdelning tsm med honom eftersom jag som vanligt åker iväg till Stockholm över jul för att fira med släkten :)

Nej blir nog sängen och tvn nu, Ska fira älsket imorgon :) 


Grattis älsk<3

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0