GOD JUL!

 
En riktig god jul önskas direkt härifron nollåtta land även kallat stockholm.  Här firas det för fullt med familjen och släkten. Det börjas kännas lite ensamt. närmast min ålder är min syster sedan har vi mina älskade kusiner Adam och Isak  6 & 5 år gammla.  sedan kommer det anlända en hel bunt med mer småkusiner antagligen.
Börjar sakna älsklingen och vännerna där hemma och Isak är missnöjd med hur jag ser ut, tydligen duger det inte med dom kläderna jag har på mig nu ;) jag måste gå och göra mig fin tills gästerna kommer och  fixa mitt ansikte, måla naglarna och ha på mig kjol tycker han, haha sötnöt ;)  nee nui börjar han bli arg och drar i datorn så de e nog dax att göra sig fin ;) Skriver mer sen och ha en riktig goood jul  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0