Fredag.

image41  


 

- Vit tröja, Esprit.
- Skärp, Carlings.
- Lång svart "väst", Cubus.
- Leggings, H&M
- Knästrumpor, Lindex.
- Öronhängen, H&M


Tjaaaaaaaaaah Gubbs, allting bra eller? Här är det inte alltför slitsamt. Hade en lektion idag så slutade tio i elva inte alltför jobbigt faktiskt om jag får säga det själv. Pappa kom förbi skolan för att hämta upp mig och sedan åkte vi iväg och käkade, mannen var hungrig ; P Nu sitter jag här mycket mätt och belåten. Ska träffa Evelina ikväll, var ett jääävla bra tag sedan! Fan inte bra innan träffades vi ju typ varje dag .. men det är väl så det blir när man börjar på olika skolor. Men fan ändring på det nu :)  Skriver väl mer sen ikväll om vad vi gjorde antar jag!



Jag är en sådan määniska som absolut inte kan gå någonstans utan min väska eller mobil. Skulle känna mig helt naken utan ngt av det. Här är lite av vad jag inte kan vara utan :

  • Nivea Lip Care, pearl and shine ( helt underbart för den som får torra läppar nu på vintern precis som jag. Skulle jag betyg sätta den så skulle den absolut få en 9 av 10, detta är ngt jag absolut inte kan leva utan! )
  • Calvin Klein, In 2 U parfym ( det finns inget som slår denna parfymen, helt perfekt. Detta är en parfym jag kommer hålla fast i länge! )
  • Plånboken ( Detta är nog det vikigaste, här finns ju kreditkortet,busskortet alla mina klubbkort, träningskort, id kortet, Pengarna och jaa så mycket mer. Kan nog säga att hela mitt liv finns i den dära plånboken ;P )
  • Compeed, skavsårsplåster för hälen ( Heeeelt jävla underbara är dessa plåster! finns på apoteket att köpa och blir som ett extra lager hud över skavsåret eller blåsan. Helt perfekt inför en utekväll med högklackarna på då du inte vill riskera skavsår )
  • Sminket. ( rätt ytligt men jag ser alltid till att ha det viktigaste i väskan för man vet aalrig vad som ska hända och efter en långskol dag och man ska till stan eller någonstans så ser man inte alltid så jäkla fräsh ut för det mesta )
  • Hårspray ( har inget specielt favvo märke men alltid bra att ha i väskan för nödsituationer )
  • linnsvätska ( eftersom jag trodligen har SÄMSTA synen i hela jönköping och inte vill springa runt med mina glasögon så kör jag på linser som så många andra, och nej jag kör på helt igenomskinliga, många tro jag har färgade linser. Men mina linser kan faktiskt leva sitt egna lilla liv och ibland torka ut eller helt enkelt bara ploppa ut och därför ser jag till att alltid ha linsvätska med mig vart jag än går!


Nej jag tror jag ska ta och avrunda här nu, kommer säkert mer snart ! :)  Ciaao.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0