En lördag kväll i december,


image70


Fredag kväll ;
Började kvällen med en tripp upp till a6an med älsklingen min, Hade ingen aning om vad jag skulle ge honom i julklapp så därför fick han följa med och visa vad han ville ha. Efter en stund hittade vi en julklapp till honom och nu är alla mina julklappar köpta och klara, ska snart slå in dom ( skiter i att klockan är halv två på natten, kvällen är ung ;P)  Sedan gick vi hem till min enkla lilla boning och självklart tittade vi på Idolfinalen, Marie kan sjunga men Amanda har mig fan den coolaste stilen.  Efteråt blev det som vanligt lite massage och satte på lite avsnitt av vänner ;) Sedan sussade vi sött som två små troll.

Lööördagen ;
upp och hoppa var det som gällde imorses eftersom jag skulla jobba, Ja usch de är ju sådär lagom kul när man inte är sådär jätte pigg. Väckte Daniel oxå och det tror jag ärligt inte han blev sådär jätte glad av, men vad gör man inte ;  ) Åkte upp till a6 efter jobbet köpte silverschampo, och direkt hem och tvätta håret med det . Senare såg det ut som det skullle bli en låååång tråkigt kväll hemma , men nejdå. Vid halv tolv ungefär sprang jag bort till bussen och träffade tjejerna. Och ärligt talat jag har mig fan gått igenom hela österängen/öxnehaga ( kan aldrig hålla reda på de ) När vi väl hittade festen orkade vi inte mer och åkte hem. Kul va? :)
Nu ska jag sätta på lite OC, slå inte lite julisar och sedan sova , skriver mer imorgon : )

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0