En dag kvar,



Har aldrig riktigt brytt mig om lucia eller tänkt på det igentligen men i år ser jag fram imot det. Tänkte börja min lucia morgon med risgrynsgröt och kanske någon pepparkaka ;) Älsklingen och jag ska ge oss på att baka ett gäng pepparkakor när han kommer hit sen. Ska bli kul och se hur det kan gå, man vet ju aldrig ;) Känner på mig att jag kmr göra alla pepparkakor i slutet. Imorgon blir det en skön dag, Lucia tåg på morgonen Julbord efter det och sist en enda lite lektion, administration ( har fortfarande inte lärt mig att stava til det ). Och fredagen är det bara två lektioner med. Härligt med lite slappt innan lovet sådär, kan behöva det efter denna dagen. Hade två prov ett matte och ett i företags ekonomi, svarade på alla frågor ialf, återstår ju att se om något var rätt över huvudtaget.

Nej nu ska jag gå ner och göra iordning lite innan älsket kommer ♥

Ciao.


Kommentarer
Postat av: olliee

åååhh , vad mysigt :) asgoss med lucia , ses imon :D (L)

2007-12-12 @ 20:34:30
URL: http://olivjashining.blogg.se
Postat av: Hanna.

Aaah as gos med lucia ;D (L)

2007-12-12 @ 21:56:16
URL: http://hannasmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0