30 December.



Var ju ett tag sedan jag skrev, onsdags senast har jag för mig. Så ska ta och beräta lite vad jag gjort dom senaste dagarna  ;

Torsdag ; Kändes som jag satt i bilen i sisådär 8 timmar, igentligen var det väl 3 ½ timmar men det går ju sakta när man har tråkigt liksom. Så fort vi anlände i jönköping så åkte jag hem till daniel, fan hade saknat den killen. Vi satte oss och tittade på den nya american pie filmen sedan la vi oss i sängen och spelade lite kort, myste och låg och snackade tills klockan var ungefär 3 sedan somnade vi båda.

Fredag ; Klockan 11 var det dax att hoppa upp ur älsklingens säng för jag skulle iväg och jobba. Ja så duktig var jag, jobbade heeeela 3 timmar ( ibland går man ju verkligen in för det ;P ) efteråt blev det en liten snabbsväng på stan/a6 men hittade inget så begav mig hemmåt och hoppade i badkaret. Resten av kvällen spenderade jag i min säng med en chokladkaka och min box med sex and the city ;)

Lördag ;  Upp och hoppa tidigt änu en gång, Dags att jobba igen. Duktig tycker jag allt jag är.  var klar ungefär vid halv fyra tiden då ringde jag Olivia och vi drog oss iväg till Maxi. Det var dags att köpa partyhattar, tutor och hela kittet. Sedan gick vi hem till olivia för att fixa lite, sedan fick pappa hämta mig. Hann precis hem och duscha innan Daniel kom hem till mig :) Blev en kväll med tv och mys i min säng <3

Söndag ;  och nu är det söndag och jag bara taggar inför imorgon.... ! ;D


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0