26 December.



Vaknade imorses av att mamma och pappa kom in i sovrummet och tyckte att det var på tiden jag hoppade upp. Vilket jag därimot inte tyckte jag jag absolut lova er. Men pallade mig upp och la mig direkt i soffan och satte på Tv för att kunna se lite Sex and the city, Jätte bra att ha alla säsonger nu när man är i stockholm och ens liv inte är så där jätte socialt eftersom alla jag känner är ett antal mil ifrån mig och dansar antagligen av sig på Huset. Dock stör det inte mej så jätte mycket, tänkte ändå spara mig tills nyårsafton. Då jävlar säger jag bara. 

Men nu sitter mina föräldrar framför tvn, min syster vill strax ha datorn och jag fasar. Vad finns det att göra igentligen?  En liten smålänning känner sig helt ensamn och förvirrad i stockholm. Skulle kunna kura mig upp i sängen med en bok, dock har ja läst alla böcker jag har med mig hit så det sket sig nog. Det fins INGET att göra, verkligen inget. Jag dör.

Idag var det 10 år sedan min gammelfarmor dog så farfar ville att vi skulle följa med honom upp till kyrkogården vilket vi självklart gjorde. Därefter åkte jag, mamma och pappa in för lite shopping i stan. Blev mest att traska runt i gallerian och på NK. köpte dock inte så mycket, blev bara ett skärp och lite olika hårband från h&m som va på rean.

Ska nog lägga mig i det enorma badkaret dom har här och bara ta det lugnt , Hemfärd imorgon och då bär det av direkt hem till älsklingen :) Saknar <3

Nej nu blire badkaret, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0