25 December.


ush är sådär trött och seg som man alltid är dagen efter julafton, hoppas ni fick en bra jul iallafall denna dög väl. Men det var mest släktingar till min farbors fru här och det var väl sådär, eftersom jag aldrig träffat folket innan och är lite mer van vid fullt med mina egna släktningar som jag känner gott och väl. 

Dagen började ialf med att Adam och Isak ( mina småkusiner ) kom in och väckte mig vid typ halv tio tiden, gick då upp för lite frukost och fram tills halvtre lekte ja me kusinerna, jag och isak gjorde oss oxå väldigt fina, bilder på det kommer när jag kommit hem till jönköping igen. Vid klockan tre började alla människor anlända och det blev kalle anka på tv. Kort därefter blev det julmat och sedan Julklapparna. Tomten var helt misslyckad byxorna ut och in, och istället för att dela ut julklapparna tog han sig en drink och satte sig ner, bra tomten.  Jag tror vi allla var i säng ungefär vid två - tre.

Idag ska vi ta en tur till farfar som mår för dåligt för att kunna va med igår och därefter får vi bo hos min faster som åkte till Thiland igår såhennes hus står tomt till oss .  Imorgon ska jag försöka få med mig mamma in till stan för lite mellandagsrean shopping  ochpå torsdag blir det hemfärd.

skriver mer ikväll kanske, Ciao. God jul och ett gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0