22 December.

image80Torsdagen och Fredagen har spenderats tillsammans med älsklingen, det har varit mys på max nivå :) Idag har jag och syster köpt de sista julklapparna tillsammans med halva jönköpings befolkning typ. Ikväll blir det nog mysig hemma kväll lr olivia , märker hur det går :)  Imorgon bär det av mot Stockholm där jag ska spendera dom närmsta dagarna med släkten, kan nog bli trevligt :) Åsa ( en av mina tusen fastrar ;P ) Ska till thiland nu över jul så hon ska få äran att shoppa lite åt mig så måste hitta lite bilder på saker jag vill ha :)  Skriver nog senare ikväll, Ciao.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Hur ska du fira jul? :) GOD JUL

2007-12-22 @ 18:35:07
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag ska fira jul uppe i stockholm tillsammans med familjen och många många släktingar :) God Jul.

2007-12-22 @ 19:16:18
URL: http://hannasmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0